Law School - My k-blog

2021. október 1., péntek

Law School


Eredeti cím:
 
로스쿨 (Loseukul)
Műfaj: misztikus, krimi, dráma
Rendező: Kim Suk Yoon
Író: Seo In
TV csatorna, ami vetítette: JTBC
Részek száma: 16
Részek hossza: 1 óra 5 perc
Vetítés dátuma: 2021. április 14 - június 09.
Vetítés ideje: szerda és csütörtök este 9
Korhatár: 15+
Dorama nyelve: koreai
Ország: Dél-Korea

TÖRTÉNET:
   Egy tekintélyes jogi iskola professzora és diákjai példátlan ügybe keverednek.
Yang Jong Hoon egy korábbi ügyész. Most egy tekintélyes jogi iskola professzora. Egyenes és hajlamos a csípős megjegyzések osztására. A diákok emiatt nem kedvelik őt, de Yang Jong Hoon-t nem érdekli, mit gondolnak róla a diákjai. Yang Jong Hoon arra összpontosít, hogy a jogi pályára olyan munkatársakat neveljen, akik képesek lesznek érdemben hozzájárulni. Kim Eun Sook professzor az egyetlen kollégája, akivel nyíltan tud beszélni.
Kang Sol A és Han Joon Hwi elsőéves joghallgatók. Kang Sol A alig jutott be a jogi egyetemre. Szegény családi háttérből származik. Az iskolában olyan diákokkal van körülvéve, akik okosak és jómódú családból származnak. A származása miatt bizonytalannak, sőt szégyenletesnek érzi magát. Kang Sol lassan megismeri a valódi jogi szakmát. Han Joon Hwi az elsőéves joghallgatók között a csúcson van. Vonzó, vezetői tulajdonságokkal rendelkező fiatalember, de van egy titka.

MAGYAR FELIRAT:
   A sorozat a sorozatbarat.club oldalon megtekinthetitek magyar felirattal. (link)

FŐSZEREPLŐK:
Yang Jong Hoon
(színész: Kim Myung Min)

Kim Eun Suk
(színész: Lee Jung Eun)

Han Joon Hwi
(színész: Kim Beom)

Kang Sol A
(színész: Ryoo Hye Young)

TOVÁBBI SZEREPLŐK:
  Seo Byung Ju (színész: Ahn Nae Sang) - Hankuk Egyetem jogi karának professzora
  Oh Jung Hui (színész: Gil Hae Yeon) - Hankuk Egyetem jogi karának dékánja
  Sung Dong Il (színész: Woo Hyeon) - Hankuk Egyetem másoló irodájának dolgozója
  Kang Ju Man (színész: Oh Man Seok) - Hankuk Egyetem jogi karának dékánhelyettese
  Kang Sol B (színész: Jo Woo Ri) - Hankuk Egyetem jogi karának diákja
  Seo Ji Ho (színész: David Lee) - Hankuk Egyetem jogi karának diákja
  Jeon Ye Seul (színész: Ko Yoon Jung) - Hankuk Egyetem jogi karának diákja
  Yoo Seung Jae (színész: Hyun Woo) - Hankuk Egyetem jogi karának diákja
  Min Bok Ki (színész: Éee Kang Ji) - Hankuk Egyetem jogi karának diákja
  Jo Ye Beom (színész: Kim Min Seok) - Hankuk Egyetem jogi karának diákja
  Jin Hyeon U (színész: Park Hyuk Kwon) - ügyész
  Jang Dong Su (színész: Kim Hee Chang) - detektív
  Oh detektív (színész: Seok Suk Kyu)
  Han Joo Hwi nénikéje (színész: Sung Yeo Jin)
  Kang Seol A anyukája (színész: Shin Mi Young)
  Han Hye Gyeong (színész: Park Mi Hyun) - Kang Seol B anyukája
  Ko Hyeong Su (színész: Jung Won Joong) - képviseló
  Park Geun Tae (színész: Lee Chun Hee)
  Lee Man Ho (színész: Jo Jae Ryong) - bűnöző

BETÉTDALOK:

ELŐZETES:


források: 12

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése