Köszöntjük a k-beauty-t blogunkon! - My k-blog

2020. június 11., csütörtök

Köszöntjük a k-beauty-t blogunkon!


Miért pont a k-beauty? Mi is az pontosan és hogyan terjedt át nyugatra is?
Szerintem már mindenkinek volt az életében problémája pattanásokkal, mitesszerekkel és más nem kívánatos problémákkal. Egy jó arcápolási rutinnal lehet megelőzni a bajt, ami a k-beauty-nak is az alapja. A titok pedig a sok jó és hatásos összetevőkkel rendelkező termékekben rejlik, amiket olyan csomagolások mögé rejtik, amiket néha legszívesebben megennél vagy amikor kifogy belőle a termék nincs szíved kidobni. Viszont biztos, hogy ezek a cuki, díszes borítások hozták meg a sikert a k-beauty-nak? Nem teljesen. Ahogy a világ elkezdte egyre jobban felfedezni a kpop-ot, azon keresztül eljutottak a doramákig, a k-fashion-ig, majd a k-beauty-hoz is. Miután a kpop rajongók megvették, lefényképezték és felrakták közösségi média platformokra a képeket, amelyeket a termékekről készítettek, más emberek is elkezdték felfedezni a k-beauty világát az "aesthetic" képek miatt. Így jutottunk el a jelenhez, ahol már szinte nincs olyan ember, aki ne hallott volna a k-beauty-ról.


Melyek a legkelendőbb márkák Koreában, illetve itt nyugaton?
Az előbbit csak egy vérbeli koreai tudná megmondani, ami sajnos nem vagyok, így maradjunk Európa, Amerika és azoknak környékén.

Ha az "innisfree" márka nevét még sosem hallottad, akkor biztos, hogy csak most csöppentél bele a k-beauty világába. Az "innisfree" márka a Jeju-szigetről származik. Nagyon sok természetes anyagokat használnak termékeikbe. Vulkanikus kőzeteket, zöld teát, mandarint és még sok mást, amit megtekinthetsz az oldalukon. Úgy gondolom, hogy inkább az arcápolási termékeik miatt híresek, viszont sminkeket, illetve test- és hajápoló termékeket is egyaránt gyártanak.

Etude House
Ha az "Etude House" szót meghallom nekem mindig az aranyos csomagolások jutnak az eszembe. Meg persze az elmaradhatatlan mottójuk a "Life is Sweet!", amit jobb ha mindenki az eszébe vés, mert ez teljesen igaz (ha ad egy kis citromot az élet, csak mutasd meg, hogy már feltalálták a cukrot). Na, de térjünk át a termékeikre. Az "Etude House"-ról az előző márkával szemben inkább a sminkjei miatt hallhattál. Az ajaktermékeik nagyon híresek. Rúzsok, szájfények és lip tint-ek tömegét találhatod meg kínálatukban.

COSRX
A "COSRX" az a márka, amit én elsősorban a tonerei, illetve a pattanás tapasza miatt ismerek. Ennek a márkának az alapítója több, mint 10 évig tanulmányozta a bőrápolás rejtélyeit, így alapíthatta meg azt 2013-ban. A kutatásainak az eredménye a nagy hatóanyagokat tartalmazó termékek, amiket minimalista borítások mögé rejtettek. Pár száz forintért mintákat is lehet rendelni a legkelendőbb termékeikből, amik segítenek eldönteni, hogy a te bőrödön használ-e a termék megfelelően.

The Face Shop
Ha minden igaz, akkor a "The Face Shop" volt az első k-beauty márka, aminek egyik termékét használtam. Ennek a márkának a termékei állatkísérlet mentesek, vegánok és természetes összetevőkből vannak. Érdekesség, hogy a "The Face Shop" logóját 2015-ben változtatták meg Demeter, a szépség istennőjének arcképére. Ezzel az új és elegáns szimbólummal az időtlen szépséget akarták hirdetni.

Missha
Más a "Missha" márkát a BB krémekkel társítja, ameddig én arcmaszk mániásként arcmaszkokkal. Bár mondjuk én melyik márkával nem így vagyok? De ne rólam beszéljünk, hanem magáról a márkáról. A készítmények fő összetevői a természetes növényi kivonatok, amelyek megfeleltek a legszigorúbb vizsgálatokon is, és a bőr összetett struktúrájának ismerete alapján készülnek.

Laneige
Ne nevessetek ki, de ha a "Laneige" márkára gondolok mindig megszomjazok. *elmegy inni egy pohár vizet* Ennek pedig az az oka, hogy ennek a márkának a termékei a víztudományon alapul, ami magyarul elég furán hangzik. De nem kell megijedni ettől a kifejezéstől, mert ez csak annyit jelent, hogy extra hidratáló hatásúak a készítmények. Ez nem azt jelenti, hogy csak, akkor használhatod, ha száraz bőröd van, mivel mindenféle bőrtípusra gyártanak megfelelő kozmetikumot.

Sulwhasoo
Szerintem a "Sulwhasoo" (olyan könnyű elírni a nevét amúgy...) az első olyan márka, amelynek vannak csak férfiaknak szóló termékeik. Kérlek nézzétek el nekem, ha nem így van, de szerintem nem tévedek. Igazából ez nem feltétlenül jelent jót, de rosszat sem... Na, erről a témáról majd egy másik bejegyzésben tárgyalunk. Tárgyaljunk inkább magáról a márkára és a készítményeiről. Igazából szerintem meg kellene említene, bár nem tudom, hogy szabad-e, de már nem számít, hogy azért, ha vásárolni akarsz egy "Sulwhasoo" terméket, akkor eléggé ki kellesz nyitnod a pénztárcádat. Viszont nagyon sok és jó minőségű összetevőket tartalmaz, így ha belegondolunk megéri.

Mediheal
Próbáltam a rózsaszín képeknél maradni, viszont ez pont az utolsó márkánál meghiúsult. Bár véleményem szerint a lila és a rózsaszín testvérszínek így annyira nem zavarja a  szemet, ugye? A "Mediheal" szerintem a BTS-el való első együttműködése előtt is eléggé híres volt, de azután szerintem a kpopperek vagy legalábbis az ARMY-k között eléggé ismert márka lett. 2019-ben 1,6 milliárd fátyolmaszkot adtak el, ami valljuk be, hogy nem kis szám. Vajon ez a BTS-nek köszönhető?

. · .⊹ .❀❀. ⊹ . · .

Kezdésként ennyi lenne. Sok ötletem van bejegyzések terén k-beauty témában, és remélem, hogy már várjátok a következőt, amivel elkezdünk mélyebbre ásni a koreai szépség világában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése