TXT - My k-blog

2019. február 27., szerda

TXT


A TXT (투모로우바이투게더) a BigHit Music újabb debütáló fiúcsapata és a BTS testvérbandája. Már 2018-ban bejelentették, hogy 2019-ben debütálni fog egy új fiúcsapat. A debütálásuk előtt 6ACES-ként voltak ismertek, tehát hat tagú fiúcsapatra lehetett gondolni akkor, de később, a bejelentéskor kiderült, hogy a csapatnak öt tagja lesz. Az első tagot, Yeonjunt 2019. január elsején mutatták be, akiről a Billboard is cikkezett.

Nevük jelentése: Tomorrow x Together, azaz 'Holnap és Együtt'.

Debütálás dátuma: 2019. március 04.
Ügynökség: BigHit Music
Hivatalos rajongói név: MOA (Moments of Alwaysness)
Kiáltás: One! Dream! Hi, we are Tomorrow x Together!

HIVATALOS:


⋅⋆⋅⋄⋅⋆⋅
Diszkográfia
⋅⋆⋅⋄⋅⋆⋅

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Ahogy én tudom, 2019. Március 4-én debütáltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A profil a fiúk debütálását megelőzően készült el és lett publikálva, s sajnos mostanság nem volt elég időnk a blog frissen tartására, így még náluk sem lett frissítve a debütálás időpontja. Minél hamarabb pótolni fogjuk :)

      Törlés
    2. Rendben ^^ meg egy debut showcase-ben a kiáltásuk is hallható.

      Törlés
  2. Sziasztok! Kicsit keresgéltem a YouTube-on, gondoltam hátha tudok nektek segíteni és megtaláltam subolva a kiáltásukat:One! Dream! Hi, we are Tomorrow x Together!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük szépen, be is építettük a profilba! ♥

      Törlés