Ravi - My k-blog

2020. április 16., csütörtök

Ravi


Ravi (라비) 2012. május 24.-én debütált a VIXX nevű bandában, majd 2015. augusztus 17.-én a VIXX LR nevű alcsapatban.
2016. január 04.-én bemutatta az első mixtape-jét, aminek a címe “R.EBIRTH” volt és mellette még egy dalt a “Where Should I Go”-t, ami egy együttműködés Microdottal. A szóló debütáló albumát több saját dal is megelőzte, ezek voltak az “OX” Basick együttműködésével, a “Good Girl” Hanhae és Soulman együttműködésével és a “Move”. A “R.EBIRTH” teljes változata 2016. március 12.-én jelent meg, amely a hivatalos szóló debütálását is jelentette.
2019. június 27.-én Ravi Twitteren és Instagramon keresztül felfedte az új hip-hop ügynökségénét, ami a GROOVL1N nevet kapta. Ezzel szemben a THE L1VE, amit 2021-ben indított el számos más műfajjal foglalkozik és olyan híres személyek írtak alá vele, mint Ailee és Wheein.

Szóló debütálás dátuma2016. március 12.
Ügynökség: GROOVL1N

HIVATALOS:

⋅∴⋄△⋄∴
⋅∴⋄▽⋄∴

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése