Addicted To 'Only You' - My k-blog

2017. augusztus 16., szerda

Addicted To 'Only You'


Sziasztok!~
 A most következő beszámoló lehet, hogy érzelgős és zavaros, de ugyanakkor őszinte is lesz.
 Ezt a fanmeetinget a külföldi Skey Ace és a hazai Seoul Mates csapata szervezte, illetve külföldi rajongók és érkeztek hozzánk, hogy segítsenek. Helyszínként a Dürer Kert szolgált. A Dürer Kertnek van nyitott része, illetve fedett termei is, ezek közül került kiválasztásra az egyik, tehát zárt részen került lebonyolításra az egész esemény.


A fenti videóban látható a bejelentés, ahol először tudtuk meg, hogy melyik öt országot látogatják meg ezúttal a srácok.


Ha nem lenne elég kedves gesztus tőlük, hogy Európába jönnek, akkor itt a hab a tortán: mind az öt ország számára készítettek egy-egy "International Call" videót, ahol az adott országot "hívják fel". Mi Changsun-tól kaptunk hívást, amiben még a "Szeretlek" is elhangzik! :3

Személyes bevezetés:
 Elöljáróban annyit, hogy én, a "Hey You" megjelenésekor találtam rá a fiúkra. Emlékszem, hogy teljesen levett a lábamról az egész, ahogyan volt: koncepció, hangzás és tánc. Ez azt jelenti, hogy én már az első tagcserék után ismertem meg őket. Ezután következett a második szerelem, a "Super Fly". Ezután felkerestem a korábbi megjelenéseiket és albumaikat, hogy felmérjem, miről is maradhattam le. A hirtelen nagy szerelem azonban hamar leült, ugyanis akkor még ugyan nem tudhattam, de egy közel 2 éves hiátus következett a srácok karrierjében. Amikor megláttam az első "Still 24K" előzetes képeket, teljes eufóriába kerültem, hogy visszatérnek, mivel nem kevés időre estek ki a koreai zeneipar szűkös versenymezejéből, ami sosem jó jel, különösen, ha egy olyan csapatról van szó, ami nem kapta meg az áttörés lehetőségét. Miután meghallgattam az új dalt, az az érzésem támadt, hogy "igen, valóban visszatértek, erősebben és jobban, mint valaha". Az első nagyalbumuk megjelenése újabb szerelem volt, ugyanis a rajta szereplő új dalok hangzásvilága és koncepció ismét telitalálat volt az ízlésemnek. A két új tagot először nagyon furcsálltam, bár én minden tagcserénél egy kicsit húzom a szám, mert szeretem az állandóságot, ha erről van szó. A fiúk kemény (és minőségi) munkája, illetve kitartása meghozta az eredményét, hiszen egyre többen kezdtek el felfigyelni rájuk, többek között sok külföldi, európai rajongó. Ekkor történtek meg az első szárnypróbálgatások, hogy Európát is meglátogassák, amit sikerrel zártak, hiszen sok szeretettel fogadták őket mindenhol. Magyarország azonban kimaradt, amit iszonyú keserűséggel éltem meg és sárga irigységgel az olyan szerencsés rajongók iránt, mint például a lengyelek. Azt hiszem mindenkinek ismerős a sztori, amikor a lengyel flashmobba beálltak a fiúk is táncolni. Csak nézegettem a videókat és a közös fotókat és alig tudtam elhinni, hogy vannak ilyen szerencsés országok. Közben a Makestar projekten keresztül megjelent egy újabb gyöngyszem, az "Addiction". A kislemez lehet, hogy csak két dalt tartalmaz, de az egész úgy tökéletes, ahogyan azt megálmodták. A dalok, a megjelenés és tánc, mind igazán addiktívak!
 A csoda pedig ezután történt, amikor minden akadályt leküzdve az itthoni szervezőcsapat segített elhozni ide a csapatot a lelkes magyar 24U közösség legnagyobb örömére!

A fanmeeting előtti estén (24K Twitter)
A fansign:
 Szerintem már rég örültem ennyire hétfői napnak! A sorszámok kiosztása a jegyek típusa (bővebben a jegyekről) szerint délelőtt 10.00-kor kezdődött. Volt egy 14.30-as check-up, de azon kívül mindenki szabadon mozoghatott. A merchandise-okat illetően nem kis sokk ért bennünket, ugyanis a korábbi megállóknál szinte mindent felvásároltak, így hozzánk már alig szó szerint egy-két dolog jutott el. Az előrendeléseket szerencsére át lehetett venni, de ott a helyszínen például mindössze egy lightstick volt kapható. A Choeun Ent. elnézést kért és a kellemetlenség miatt olcsóbb árakat szabtak meg, de sajnos ez így is rosszul esett. Egy izzasztó (lehet, hogy csak a melegtől ) "kő-papír-olló" csatába kezdtünk, hogy kié legyen az az egy lightstick, de végül nem jártam sikerrel. >.<´ Tulajdonképpen ez volt az első alkalom, hogy egy koncerten a helyszínen szerettem volna valamit venni, mivel lemaradtam az előrendelésről, interneten rendelve pedig nem érkezett volna meg időben. A tanulságot levonva legközelebb igyekszek mindent hamarabb beszerezni! Úgy hallottam, hogy a Block B és B.A.P koncerten ugyanez történt, ám mivel én ott előre felkészültem, nem is észleltem ezt a visszatérő problémát. A lightstickek a gyengém, így nagyon szomorú voltam, hogy nem sikerült beszereznem egyet. ㅠㅠ A helyszínen azonban kaptunk nagyon cuki bannereket, így nem maradtunk üres kézzel. Ezen kívül egy magyar zászlót is aláírhattunk.
 Én Gold jeggyel mentem, azaz 16.00 körül megkezdték a fansign-ra váró sorunk beengedését. A dolgok különlegessége számomra abban rejlett, hogy egy fansign-ra vagy egy fanmeeting-re nem feltétlenül könnyű eljutni Dél-Koreában. A Choeun Ent. és 24K azonban volt olyan nagylelkű, hogy ezt nem csupán megkönnyítette nekünk, de el is hozta Európába! Az ellenőrzések után lassan tovább engedtek bennünket egy kis terembe, ahol a tényleges esemény zajlott. Tízesével várakoztunk, mivel a fotókat is 10 fős csoportokban készítették. Először aláírták az albumainkat és posztereinket. "Addiction" és azt hiszem "The Real One" albumokat is vihettünk dedikáltatni, posztert pedig ott helyben mindannyian kaptunk. Egy kérés volt a szervezők részéről, az, hogy egy kis post-it cetlire írjuk fel a nevünket és ragasszuk fel az albumra, hogy a fiúk ne kerüljenek abba a kellemetlen helyzetbe, hogy esetleg nem értik meg a számukra idegen neveket. Sok dologra gondoltam, hogy esetleg mit mondjak nekik, azon aggódtam, hogy megértik-e, vagy mennyire értik, ha angolul beszélek, egyáltalán meg tudok-e majd szólalni? Tudjátok, tipikus problémák, amivel egy rajongó megküzdhet. ㅋㅋ Végre elérkezett az idő, hogy én is közelebb lépjek. A fiúk egy asztalnál ültek, azt hiszem ebben a sorban: Kisu, Hongseob, Changsun, Jinhong, Cory és Jeonguk. Felmerülhet a kérdés, hogy Hui-t miért hagytam ki. Mivel Hui kínai származású, így rá szigorúbb szabályok vonatkoznak és végül nem sikerült megoldani a vízumával kapcsolatosan felmerült problémákat, így sajnos nem tudott részt venni a fanmeetingen. 
 Én egy "Addiction" albumot vittem és a posztert, amit ott kaptam. Odaléptem Kisu-hoz, aki egy nagyon aranyos mosollyal és "Hi Lady"-vel köszönt és azonnal megkérdezte hogy hívnak. Bemutatkoztam, majd láttam, hogy a post-it-et kezdi olvasni. Azon kezdtem gondolkozni, hogy talán olyan furcsán írtam, hogy nem bírja elolvasni, de pont erre az esetre odaírtam koreaiul is, hátha az segít, de végül már azon töprengtem, hogy esetleg azt írtam olyan olvashatatlanul, hogy nem bírja kinézni belőle. ㅋㅋ Miután egy kicsit hosszabb ideig nézegette, a biztonság kedvéért lebetűzte angolul és visszakérdezett, hogy 'dzs'-vel vagy 'g'-vel kell-e ejteni a Reginát. Szinte szóhoz sem jutottam, hogy ilyen figyelmes. Ezután elkezdett aláírni, én pedig elmeséltem neki, hogy ő volt az első tag, akit megismertem és tulajdonképpen rajta keresztül figyeltem fel a csapatra és szerettem meg őket. Szuper érzés, amikor azt, amit gondolsz és a saját kis sztoridat, tényleg átadhatod a kedvenceidnek. Egy kicsit meglepődött és visszakérdezett, hogy "oh, tényleg?" majd megköszönte. Azt hiszem az összes tagnak elmondtam, hogy nagyon örülök, hogy eljöttek és megköszöntem. Hozzátettem, hogy már régóta vártam őket, hogy eljöjjenek hozzánk, amin szintén egy kicsit meglepődött. Ezután Hongseob-hoz készültem lépni, de hogy a lányos zavarom véget ne érhessen, Kisu még azt mondta utánam, hogy "Pika-chu~". A felsőm Pikachu mintás volt én pedig azt se tudtam, hova tegyem ezt a kis mozzanatot. A tény, hogy egy ilyen apróságot észrevett csak azt támasztja alá, hogy milyen figyelemmel fordul a rajongók felé. Egyszerűen túl aranyos volt ahhoz, hogy egy széles mosolynál többet ki tudtam volna préselni magamból. Changsun mosolya olyan fényes, hogy szerintem a napocska elszégyelli mellette magát. Elmondtam neki, hogy imádtam az International Call videóját és, hogy nagyon aranyos gesztusnak találtam, amit szintén az ezer wattos mosolyával köszönt meg. Jinhong-on azt vettem észre, hogy elég szótlan és visszahúzódó személyiség. Nem csak a dedikálás, de a fanmeeting alatt is meg lehetett figyelni. Úgy tűnik, hogy a maknae-line tagjai közül ő a legcsendesebb. Ezután elérkeztem Cory-hoz, akinek annyi mindent szerettem volna mondani, de mindent elfelejtettem, amikor megfogta az albumot és tipikus Cory-stílusban megszólalt, hogy "Hey, what's up, Regina". Nagyon közvetlen volt. Elmondtam neki, hogy imádtam azt az Instagram posztját, ahol azt írta magáról, hogy úgy néz ki, mint egy dimsum. Az a kép érthetetlenül is az egyik szívügyem, mert annyira aranyos, hogy újra és újra meg kell néznem és gyönyörködnöm kell benne. Erre azt válaszolta "Ah~ ez elég kínos", mire megnyugtattam, hogy egyáltalán nem az, sőt kifejezetten aranyos, majd azt mondta, hogy "oh, de ez azt jelenti, hogy valóban követsz bennünket, köszönjük". Ezután hozzátette, hogy reméli, jól fogom magam érezni az este folyamán. Mit mondjak, életem egyik nagy érdeme, hogy ezt a beszélgetést lefolytattam vele. ㅋ A sorban Jeonguk volt az utolsó, akiből szinte kézzel foghatóan áradt a jó szándék. Minden tag kezet fogott velünk, pacsizott velünk, akár többször is, amin meglepődtem, mivel arra számítottam, hogy nagyon hamar küldenek majd minket tovább, de ahhoz képest én elég hosszúnak éltem meg azt a rövidke időt is. Őszintén szólva már összemosódik, de vagy Cory vagy Jeonguk is rákérdezett arra, hogy hogyan kell ejteni a nevem, majd miután válaszoltam hozzátette, hogy "That's a nice one". Tényleg nagyon kedves gesztusnak találtam, hogy mennyire érdeklődőek voltak. Mire Jeonguk-hoz értem már minden önuralmam kezdett elfogyni, de sokat segített, hogy a fiúk mind nagyon figyelmesek, közvetlenek és barátságosak voltak. Illetve mindent értettek, amit mondtam nekik, aminek külön örültem, mivel tudtam, ha koreaiul kezdenék egy-két dolgot mondani, azonnal belegabalyodnék, így az angolnál maradtam. Miután már indultam volna vissza a sorba, még visszanéztem Jeonguk-ra, aki mosolygott és tartotta a kezét még egy extra pacsira, ezért gyorsan visszaléptem, hogy ne szalasszam el az alkalmat.
 Ezután ismét sorban haladtunk és következett egy kör, ahol csak pacsiztunk. Szinte el voltunk kényeztetve! Amikor az én sorom már egy ideje várakozott, mert vártunk a szervezői bólintásra, hogy indulhatunk Kisu már elkezdett felénk integetni, majd egy olyan mozdulatot imitálni, mintha kötéllel húzna minket közelebb. ㅋㅋ *really, Kisu, really?* Mindenkivel szemben álltunk és két kezes pacsikat kaptunk, de volt, hogy össze is kulcsolták az ujjaikat a rajongókkal. A pacsis kör zárásaként fotókat készítettünk, ahol szintén nem voltak elkerítve, így teljesen közel állhattunk hozzájuk, minden kényelmetlenség nélkül. A hangulat igazán barátságos volt. Illetve egy-két meglepődésen kívül semmilyen  kirívóan kínos jelentre nem emlékszem a rajongók részéről, elég nyugodtan zajlott minden szerencsére.

A fanmeeting: 
 A fanmeeting kezdete előtt minden más jegykategóriás, akik semmilyen formában nem vettek részt a fansign event-en, egy gyors kör pacsit kaptak, mielőtt megkezdődött volna a második rész. Ekkor sorsolták ki a polaroid fotók nyerteseit is. A fanmeeting előtt levetítésre került az a kevés videó, amit a rajongók küldhettek be előzetesen, ahol rövid üzeneteket hagyhattunk a fiúknak. Eegy rövid intro videó után megjelentek a srácok.
 Egy kicsit összemosódik a számok sorrendje, de úgy hiszem, a "Hey You" volt az első, amit a "Been You" követett. Ahogyan korábban írtam a "Hey You" volt a szám, amivel megszerettem őket, így számomra azonnal megteremtették a hangulatot. A "Been You" egy lassabb tempójú dal, amit szintén imádok a legújabb kislemezükről. A dal egy részénél mind leültek a színpad szélére. Sajnos nem készíthettünk fotókat vagy videókat, én pedig mivel elég közel álltam az egyik biztonsági őrhöz, nem akartam kockáztatni. Sajnálom, hogy semmit sem tudtam megörökíteni, de talán ez egyfajta varázs is volt, hogy senki sem arra törekedett, hogy minél jobb szöget és helyet találjon, hogy kamerázzon.
 Az előadások között, a fiúk volt, hogy megkértek bennünket, hogy vigyázzunk egymásra, mivel meleg van és szűkösen állunk, de volt, hogy megkérdezték, hogy esetleg kinyissák-e a nagy ajtót, hogy egy kis friss levegő is bejusson a szörnyen meleg terembe. Megkértek bennünket, hogy figyeljünk arra, hogy ne tartsunk semmilyen bannert túl magasra, hogy azok is lássanak, akik hátrébb állnak. Le voltam taglózva, hogy milyen figyelmesek és törődőek voltak. Teljesen családias volt a légkör.
 Ezután bemutatkoztak, ahol talán Changsun volt a nyerő, aki hibátlan kiejtéssel mondta, hogy "Sziasztok, szeretlek". Cory volt az MC az este folyamán és angolul beszélt. A bevezetés után a beküldött kérdéseket válaszolták meg egyesével, ahol sokat nevettünk és sokszor meghatódtunk. Cory elmesélte, hogy Jeonguk egyszer vitt neki gofrit és más ételeket, amikor sokat volt a stúdióban és szinte ki sem mozdult. Mindenre, amit mondtak, közvetlen reakciót tudtunk adni és szerintem ez volt az egész lényege és varázsa is. Tudjátok, olyan, mint amikor nézitek őket egy-egy műsorban, de ez az egész teljesen valóságos. Láthattuk, ahogyan Kisu ugat, Jigglypuff énekét imitálja, ahogyan Hongseob bemutatja, milyen szurikáta lenne, illetve megtudtuk, hogy Changsun nagyon szereti a cicákat. Olyan kérdéseket kaptak, mint például "Mi a kedvenc Pokémonod és miért?", "Mi a kedvenc állatod?", de volt egy nagyon vicces is, ami így hangzott "A barátnőd vagyok?". Mivel Cory volt az MC, így ő tette fel ezt a kérdést a tagoknak. Miután Jeonguk és Kisu is elutasította, lassan már a közönség is szurkolt, hogy valaki rávágja, hogy igen. Azt hiszem Jinhong-tól megkérdezte, miután ugyancsak letagadta, hogy "Biztos vagy ebben? Mert a közönség mást mond." Szinte fájt az arcom a nevetéstől! Kisu időnkénti "WHAT" felkiáltása és helyenkénti angol megszólalásai csak tetéztek mindent. Volt egy kérdés, ahol a legcsinosabb tagot kellett kiválasztaniuk, volt ahol pedig a legkedvesebb tagot. Valakinek sürgősen el kell őket küldenie a "Weekly Idol"-ba, hogy egy egész részen át kibontakozhassanak! ㅋ Volt egy kérdés, hogy melyik volt a kedvenc városuk, amit eddig meglátogattak Európában, amire Cory diplomatikusan válaszolt, hogy szerinte nem lenne igazságos egy kedvencet választani, ezért helyette elmondták, hogy mik azok, amik megérintik őket egy-egy ilyen látogatás során. Például az, hogy a lelkes rajongóktól szinte otthon érzik magukat, vagy például Changsun említette, hogy nagyon sok energiát ad neki, ha látja a széles mosolyokat, amikor énekel. Elmondták, hogy csodálják, hogy a nagy távolság ellenére is így szeretjük őket. :)
 Volt egy rész, ami viszonylag még a fanmeeting elején volt, amikor Cory egyedül maradt a színpadon és egy kis beszédet tartott. Elmondta, hogy mi vagyunk az oka annak, hogy a 24K él és lélegzik, ezért nagyon hálás, hiszen mi tettük lehetővé, hogy ez a találkozó megtörténjen és reméli, hogy a jövőben is támogatni fogjuk őket. Azt is elárulta, hogy új albumon dolgoznak. Szerintem nem csak én morzsoltam el egy pár könnyet ezt hallgatva. Végül a "U R So Cute" dalból énekelt nekünk, ami szintén elég meghatóra sikerült.
 Egy szerencsés rajongó a színpadon hallgathatta az "Honestly – 24U" dalt. Azt hiszem miután előadták az "Only You"-t siettek le a színpadról, hogy ruhákat cseréljenek. Gondoskodtak arról, hogy az a pár perc se teljen várakozással, ezért egy különleges dance practice videót vetítettek le, ahol ugyanezt a dalt adják elő... állatos jelmezekben! :'3
 A másik játék egy szintén népszerű választás volt, ez pedig a "charades", azaz mutogatós játék volt. A fiúk kő-papír-ollóval döntötték el a két csapat tagjait, de nem is akárhogy, mivel megkérdezték tőlünk, hogy van magyarul a "kawi-bawi-bo" (kő-papír-olló koreaiul), majd végül magyarul játszották. Az egyik csapat tagjai Changsun, Jinhong és Hongseob, a másik tagjai pedig Cory, Kisu és Jeonguk voltak. A játék lényege, hogy a csapatból egy ember mutogat, a másik kettő pedig megpróbálja kitalálni mi lehet az. Mindenféle dolgot kaptak a fiúk, amiket el kellett mutogatniuk, mint például: party, club, 24U, Hongseob, Kisu, Daesung a BIGBANG-ből, WoA (mint dalcím), homok, árnyék, Overwatch, Budapest Hotel, Kingsman, ásványvíz vagy sejt. Mondanom sem kell, hogy ismételten, sírtunk a nevetéstől. Végül a Cory, Kisu és Jeonguk alkotta, kimondhatatlan nevű (komolyan nem tudom, hogyan tudnám ezt a hangutánzást átadni írásban :"D) csapat nyert, ami azt jelentette, hogy a maknae csapat, aminek a neve szintén kiejthetetlen volt, büntetést kapott. A büntetésük: cuki és szexi tánc bemutatása, de választási lehetőség nélkül! A cuki tánc körre a "U R So Cute" dalra táncoltak, ahol szerintem az aegyo már alig fért a színpadon! Kicsit nosztalgikus is volt, hiszen ez sem egy mai számuk. A szexi tánchoz pedig a már ilyenkor megszokott Sam Brown "Stop" dalt tették be. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem adtak bele mindent, de Hongseob! Ha azt mondom, extra, talán eltalálom a jó kifejezést rá! :D Ahogyan korábban írtam, számomra mindig nehéz az új tagokat elfogadni és Changsun és Hongseob közül is Hongseob-ot ismertem kevésbé, de ezután a fanmeeting után meg kellett állapítanom, hogy számomra már nem is létezik a bias szó! Választhatsz egy kedvenc 24K tagot, de biztosan 6 másikat is kapsz mellé! ;3
 Nagyon örültem, mivel szinte az összes kedvenc számom előadták. Az egyik percben nevettünk, a másikban pedig alig fogtuk fel, hogy milyen bulit csapnak. Jeonguk nagyon elemében volt, azt mondta Cory, hogy annyira pörgött, hogy már majdnem káromkodott! :"D A "Still 24K", "BINGO" és "It's Heaven" mind osztatlan sikert arattak, ezután pedig Cory közölte a rossz híreket, miszerint a rajongói találkozó végéhez közelítünk. Mindannyian megköszönték az estét és lezárták beszédjükben a turnét. A srácok örültek, hogy megismertek bennünket, illetve boldogok voltak, hogy eljöttek és ami a legfontosabb, megígérték, hogy visszatérnek majd! A hashtagek mestere, Cory kitalált egyet a magyarországi megállóhoz is: #HungryFor24U! A fiúk elhagyták a színpadot, de ez nem állította meg a közönséget attól, hogy hangosan kántálja a csapat nevét! VIDEÓ
 Az encore dal a "Super Fly" volt, ami még utoljára felpezsdítette a hangulatot, mielőtt a fiúk ténylegesen elbúcsúztak. A vizeskedés természetesen itt sem maradt el. Kétszer is kaptunk egy kis "fürdést" a nagy melegben. Az encore előadáson, Jeonguk volt olyan nagylelkű, hogy miután ivott egy keveset, a maradékot már-már rituálisan ránk locsolta. ㅋ A dolgok extrája? Az üveget is eldobta, ami barátnőm lábánál landolt. Nos, mondanom sem kell, hogy azonnal ereklyévé avattuk a csodás este margójára!

Az a bizonyos üveg... (köszönjük Jeonguk! :D)

Előadott dalok listája: (nem tökéletes sorrendben)
*Bevezető videó*
 Hey You
 Been You
 Honestly – 24U
 Only You
*Különleges 'Only You' Dance Practice*
 Still 24K
 It's Heaven (천국이야)
 BINGO
*Encore* Super Fly

Cory Instagram; a Thália Színház előtt
Őszintén szólva, egy kicsit megijedtem, amikor először megláttam, hogy ez tulajdonképpen nem is koncert, hanem fanmeeting, és egy kicsit csalódtam, mert addigra már megvolt a jegyem. Minden aggodalmam azonban alaptalan volt, mint utólag kiderült, ugyanis állítom, hogy talán ez még jobb volt, mintha "csak" koncertezni jöttek volna! Tényleg, nagyon baráti és közvetlen volt a hangulat, ami nagyon különlegessé tette ezt a bakancslistás estét. Emlékszem, ahogyan kijöttünk a teremből és csak néztünk mind egymásra, mert szóhoz sem jutottunk!

Jeonguk Instagram: "#CyasoonHungary"

a srácok fotója a Dürer Kert színfalai mögött

A 24K arra emlékeztetett, hogy egy csapatnak nem feltétlenül kell stadionokat megtöltenie és minden díjat megnyernie ahhoz, hogy közel nőjön hozzánk és jó előadó legyen. Végtelenül nagyra értékelem a törekvést, hogy próbálnak minél több országot megszólítani, köztük bennünket is. Továbbra is csak ajánlani tudom, hogy egy kicsit nézelődjetek a fiúk után, ugyanis ezek után, én biztosan még többet fogok velük foglalkozni, mert igazán megérdemlik! Eddig főként a zenéjüket hallgattam, de látván, hogy mennyire emberiek és szerethetőek még jobban elkezdtem érdeklődni irántuk. Talán nem álltunk ott ezren, de ők rendkívüli hálával fordultak minden egyes résztvevő iránt és nagyon örültek nekünk, ahogyan mi is nekik.

Köszönöm a szervezők munkáját és köszönöm a fiúknak ezt a felejthetetlen élményt, ami során ismét sikerült új embereket megismernem! ^^

♡ Rina

1 megjegyzés:

  1. Én sajnos nem jutottam ki a koncertre, és eddig nem is ismertem őket, de bevallom eddig szimpatikusak. :) Kár, hogy ne látthattam őket élőben, de lehetséges, hogy jönnek még egy párszor.

    VálaszTörlés