Chen házassága és babája - My k-blog

2020. augusztus 4., kedd

Chen házassága és babája


    2020. január 13.-án bejelentette Chen, hogy feleségül veszi szíve választottját, illetve hogy menyasszonya babát vár. Mi volt rá az EXO-L-ek válasza? Chen bocsánatot kért azért, mert valakit szeret? Mit gondol erről Lee Soo Man?


 ,,Hello, ez itt Chen.
    Van egy dolog, amit el szeretnék mondani a rajongóimnak, szóval megírtam ezt a levelet. Nem tudom, hogy hogyan kezdjem, mert nagyon ideges vagyok. Én akartam lenni az első, aki elmondja a rajongóimnak, hogy mennyire szeretlek titeket, szóval itt hagyom ezt a posztot a nem igazán jó nyelvtanommal.

    Van egy barátnőm, akivel megszeretném osztani az életem hátralévő részét.
    Aggódó és nyugtalan voltam, hogy mi fog történni a döntésem után, de szerettem volna, hogy ha mindenki minél hamarabb tudná és a tagok, az ügynökség, de leginkább a rajongóim büszkék lennének rám, nem pedig meglepődnének a hirtelen hírek miatt, szóval beszéltem erről az ügynökséggel és a tagokkal.
    Ebben az időben az áldás megjött hozzám is. Meglepődtem (...), de ez az áldás adott erőt és bátorságot. Gondolkoztam azon, hogy hogyan és mikor kellene megosztanom a híreket, de nem akartam tovább várni, úgyhogy most gondosan megosztom mindezt veletek.
    Köszönettel tartozom a tagok felé, akik támogattak és gratuláltak nekem és a rajongóinknak, akik mindig sok szeretetet adtak. Mindig hálás leszek mindannyiótoknak és továbbra is a legjobbamat fogom adni abban a pozícióban, amiben vagyok.
    Köszönöm mindig.''


    Ez volt az a levél, ami megrázta az egész kpop, de leginkább az EXO-L-ek (EXO rajongói táborának neve) világát. Ugyanis, amit Chen áldásként fogott fel, az a rajongókból rosszallást váltott ki. Elvesztették az érdeklődésüket? Megbántották az érzéseiket? Akárhogyan is, de az EXO-L-ek elkezdték árulni a Chen-es portékáikat (fotókártyák, ruhadarabok, telefontokok, stb.), illetve egész csúnya hashtageket terjeszteni, mint például #ShotgunMarriage (elsietett házasság), #NoCondomNoS*x, #JustLeave (csak menj el/lépj ki). Eközben az EXO-L ACE-k tüntetéseket szerveztek azért, hogy Chen-t kirúgják a bandából. (Kik az EXO-L ACE-k? ACE tagságot az EXO-L-ek a Lsyn appon keresztül vehetnek meg. 1 éves tagság 31 dollárba kerül, ami körülbelül 8800 forintot jelent. Ennek megújítása évenként 13 dollárba kerül, ami körülbelül 3800 forint. Ehhez a tagsághoz többféle juttatás is jár, ami teljesen hasztalan, ha nem Dél-Koreában élsz. Sok országban nem is regisztrálhatsz tagnak.) Ezen a tüntetésen szerencsére nem sok "rajongó" jelent meg. Az SM Coex Artium előtt történt a protestálás, ahová több, mint 200 embert vártak, de csak 20-30 ember jelent meg. Maszkot viselve és feketébe öltözve adtak hangot a haragjuknak. Ennek az eseménynek a "fénypontja" az volt, amikor a Chen-es posztereikre rátapostak és ugráltak rajta a megjelentek. Erről az alkalomról számos mém jelent meg, ugyanis néhányan rajtakapták Lee Soo Man-t, amint a tüntetőket nézi és bort iszogat, így már-már nevetség tárgyává téve ezt az egész eseményt.

    Viszont a támogatók sem maradtak csendben ugyanis számos hashtag jelent meg, amivel az EXO-L-ek próbálták támogatni Chen-t. Néhány ezekből: #MyAnswerIsEXO9, #CHEN_STAYS, #EXOLBelievesInEXO9, #FaithInCHEN, #SM_PROTECT_EXO, #EXOLsWillProtectEXO. Egy Twitter felhasználó, "Chen Union Malaysia" felhívta az emberek figyelmét arra is, hogy Chen hivatalos Youtube fiókját elárasztják utálkozó (nem kevés támogatóval is lehetett ott találkozni) kommentekkel, így azokat minél előbb jó lenne feljelenteni. Még streaming partikat is tartottak, amik a #ShallWeBeTogether nevet kapták.
    Akárhogyan is, de Chen írt még egy levelet, amiben bocsánatot kért:
  ,,Amikor az első levelemet írtam aggódtam, mivel akkor tapasztaltam először ilyen dolgot, illetve nyugtalan voltam, hogy mit mondjak az EXO-L-eknek, akik velem voltak. Mégis megírtam azt a levelet, mert úgy gondoltam, hogy tőlem kell halljatok először arról a dologról... Azonban az akaratlanul hiányos és rossz szóválasztásaim csalódást és fájdalmat okoztak és látva a véleményeiteket az én szívem is fáj.
    Szeretnék bocsánatot kérni a kései bocsánatkérésem miatt. Valamint továbbra is keményen fogok dolgozni. Köszönöm.''
    
    Újra kétféle reakció érkezett. Elterjedt a #ChenWeLoveYou hashtag, ezzel a rajongók kifejezve a támogatásukat Chen felé, ameddig mások nem érezték őszintének a bocsánatkérő levelet és továbbra is szkeptikusak maradtak azzal kapcsolatban, hogy Chen-nek a bandában kellene e maradnia.
    2020. április 20-án a rajongók tartottak egy koncertet, aminek elsősorban az lett volna a lényege, hogy megmutassák Chen-nek, hogy mennyire várják őt vissza a rajongók, de a kimenetele az lett, hogy megmutatták, hogy mennyire várják vissza az egész EXO-t. Ennek a rajongók által készített koncert neve #Daecon volt.
    Nyugodtabb kedélyek között 2020. április 29.-én megszületett Chen lánya, aki szerencsére már kevesebb utálatot kapott, mint apukája, amikor kezdetek kezdetén.
    Egy cikk azzal magyarázta a rajongók csalódottságát, hogy "Néhány rajongónak arról vannak fantáziái, hogy hozzá megy a kedvenc idoljához. Amikor a sztár megházasodik ez a fantázia eltűnik.", amiben lehet igazság, de nem teljesen. Más rajongók azért is rosszallják  Chen döntését, mivel adott okot az utálóknak arra, hogy utálják az egész bandát, illetve a rajongók tudnak hírnevet csinálni egy bandának, de azt porba is tiporhatják, főleg, hogy ők a fő bevételforrásuk. Így egy tagnak, egy rossz lépése tönkreteheti az egész banda karrierjét. 
    Egy interjúban egy lány ezt mondta: "Az idolok ugyanolyan emberek, mint mi. Ugyanúgy randizhatnak és hibázhatnak, mint bárki más. Úgy gondolom, hogy nem nekünk kellene bírálnunk őket, (...)". Nekem ugyanez a véleményem, amit a lány mondott. Ti mit gondoltok erről az esetről?




forrás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése