xXx: Újra akcióban - My k-blog

2017. március 18., szombat

xXx: Újra akcióban


Rendező: D. J. Caruso
Forgatókönyvíró: F. Scott Frazier és Chad St. John
Producer: Vin Diesel
Operatőr: Russell Carpenter
Világpremier dátuma: 2017. január 20.
Bemutató dátuma: 2017. január 20. (USA) / 2017. január 19. (Magyarország)
Nyelv: angol, magyar, spanyol
Ország: USA 

Mint azt biztosan sokan tudjátok, a híres xXx harmadik részében, mely január 20-án jelent meg, főszerepet kapott egy kínai férfi idol, mégpedig Wu YiFan, ismertebb nevén Kris Wu, olyan színészek mellett, mint a valamennyi ember számára ismert Vin Diesel, Ruby Rose, Deepika Padukone, Donnie Yen, Nina Dobrev, Toni Collette, Tony Jaa, Rory McCann, és Samuel L. Jackson.
Maga a film egy úgynevezett ’Pandora szelencéje’, titkos szuperfegyverre épül, aminek Xander Cage (Vin Diesel), és Xiang (Donnie Yen) két különböző sorsot szán. Hogy végül mi lesz a vége ennek az ellentétes „küzdelemnek”, megtudhatjátok, ha megnézitek a filmet.


De hogyan kerül a képbe az EXO egy volt tagja?
Kris, mint Nicks szerepel a filmben, Xander Cage csapatában, Adele-lel (Ruby Rose), és Tennyson-nal (Rory McCann). Ők alkotják együtt a xXx-et! 
Nicks szerepében egy DJ-ként jelenik meg, akinek különlegessége, hogy „buli vele lenni”. 

Kris kiadott egy zenét ’Juice’ címmel, mely a xXx-hez készült. A videoklippjében látható néhány filmből kivágott rész, és maga Vin Diesel is Krissel együtt.

A trailer videója ITT megtekinthető meg, míg Kris előzetese ITT.


VÉLEMÉNY:
Személy szerint én csak az első részt láttam, és úgy néztem meg a harmadikat. El kell, hogy mondjam, semmiben nem befolyásolta az érthetőségét a filmnek. A részek nem annyira függenek össze, így nem okozhat senki számára sem nehézséget a megértése.
Bár azt hittem, hogy Kris kicsit több szerepet fog kapni főszereplőként (értsd: nem csak egy-egy oszlop mögül lövöldözik, és fut) nyugodt szívvel mondhatom, hogy azok a pillanatok a legviccesebbek és legélvezhetőbbek, amikor Ő is jelen van. 
A magyar hangjáról annyit tudnék elmondani, hogy saját véleményem szerint egyáltalán nem illik Kris férfias, karakteres hangszínéhez - én mást képzeltem el neki.
A ’Juice’ c. zene, ami a filmre íródott és készült pár másodperc erejéig hallható a háttérben a lehető leghalkabban, amikor először láthatjuk YiFan-t. Én ettől is többet vártam volna, bár lehet, hogy az én elvárásaim nagyok.

Összességében egy nagyon jó filmről van szó, minden szereplőnek megvan a  maga karaktere. Mint „Ázsia-rajongónak” és kpoppernek, nekem természetesen Kris formája tetszett a legjobban, nem titok, hogy miatta néztem meg a xXx-et. 
Ha csak miatta is, de mindenkinek ajánlani tudom, hogy nézze meg!


SZEREPLŐK: 

Harvard Nicks
(Kris Wu)


Krisnek a valós életben is szeretem a kisugárzását, a stílusáról pedig ne is beszéljünk.
A filmben kissé mintha flegma lenne, szinte minden képnél amikor szerepel lányok veszik körül. Olyan, mintha azt gondolná, azt csinál amit csak akar, akció közben is megáll egy-egy ital elfogyasztására. Nem lepett meg az sem, amikor megtudtam, hogy egy DJ szerepét tölti be Nicksként, hiszen a zene körül forog az élete, természetes, hogy ezt tudja legjobban a képernyőkön visszaadni.



Xander Cage
(Vin Diesel)


Vin Diesel, mint ahogyan a legtöbb ismert filmjében, ebben is hozta a jól megszokott formáját. Nőcsábászság, nagy beszólások, a fölötte lévőnek is gondnélkül visszabeszél. A tőle elmaradhatatlan, valósághoz nem méltó mutatványok, és jelenetek szintén megjelennek a xXx harmadik részében is.







Adele Wolff
(Ruby Rose)


Személy szerint nekem ez volt az első filmem, amiben láttam Ruby Rose-t szerepelni, így nem tudom hasonlítani a többi szerepléséhez. Annyit viszont eltudok mondani, hogy az egyik kedvenc karakterem volt a xXx-ben. Vicces közbeszólások, lazaság, és profizmus. Én hozzá a való életben is egy ilyen alakot tudnék párosítani. A filmben egy azonos nemhez vonzódó nőt alkot, nem meglepően, hiszen a való életben is vállalja, és mutatja másságát.




Xiang
(Donnie Yen)


Xiang, Xander ellensége a xXx: Újra akcióban c. filmben. Egy profi harcos, szembeszáll egy másik legyőzhetetlen alakkal. Nem is lehetett volna jobban kitalálni a két „falkavezér” két szereplőjét. Donnie egy erős, és komoly férfit ad elő, aki a Pandora szelencéjét elakarja pusztítani, és semmiképp sem megtartani. Véleményem szerint, -bár őt sem ismerem más filmekből- a kisugárzása alapján illik hozzá a szerep, mégsem gondolnám egy ennyire komor személyiségnek.



Serena Unger
(Deepika Padukone)


Deepika játssza a női főszerepet Xiang csapatában. Bár számomra az első benyomás negatív volt vele kapcsolatban, a film múlásával egyre jobban megkedveltem a filmbeli szerepét is, és magát a lányt is. Erős karakter, kicsit hasonlít Xanderre. Azonos gondolkodásmódú Xianggal a Pandoraval kapcsolatban, ám az egyetértés nem mindig van jelen; Serenanál is elszakad a cérna egy bizonyos ponton.


Becky
(Nina Dobrev)


Nina a „segéd” szerepét kapta a filmben, de annál nagyobb a jelentősége. Becky egy bohókás, és vicces karakter, egyik kedvenc alakítás közé tartozik (számomra). 
Sokat beszél, szereti elmagyarázni a dolgokat, és hatalmas Xander „rajongó”.






Jane Marke
(Toni Collette)


Toni alakítja az egyik legfontosabb, mégis legutálatosabb szereplőt. Személy szerint a filmbeli alakjával nem igazán vagyok kibékülve, de a beszólásain, oddaszúrkálódásán nagyon nagyokat lehet nevetni. Jane a xXx „vezére”, az irányítást akarja, ám nem kapja meg egy könnyen; hiszen ott van Xander Cage is.





Gibbons
(Samuel L. Jackson)


Gibbons az első xXx-től a harmadikig ugyancsak szerepel. Ő az „ura” mindennek, még a nagy Neymarnak is gond nélkül beszól. Fontos szerepe van a filmsorozatban, hiszen mint azt már említettem, a tényleges irányítás az Ő kezében áll.







Torch
(Rory McCann)


Gondolkodás nélkül megállapítottam, hogy Rory is az egyik kedvenc szereplőm volt a xXx harmadik részében. Ez az ember az, aki nélkül nem lehetett volna megcsinálni a filmet. Szerintem rajta nevettem a legtöbbet, hatalmas arc, és döntésemet lehet az is befolyásolta, hogy Kris-szel igen jó kapcsolatban áll.










TOVÁBBI SZEREPLŐK:

Hawk
(Michael Bisping)

Lazarus
(Nicky Jam)

Neymar Jr.

Talon 
(Tony Jaa)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése