Fogadtatásuk:
Az SM Ent. megfogalmazta, hogy a SuperM a globális piacot célozza meg az SM Ent. "szuper fiúcsapatának" megalkotásával. Számításaik beigazolódtak, hiszen a legnépszerűbb tagok kiválasztásával rendkívüli népszerűségre tett szert a SuperM, így amerikai promócióik sikeressége is borítékolható volt.
Mindennek ellenére azonban kritika is akadt bőven, hiszen sok NCT rajongó sérelmezte, hogy ismét Taeyong és Mark került kiválasztásra, ezzel ugyancsak háttérbe szorítva a többi NCT tagot. Taemin számára a SuperM remek lehetőség volt, hiszen a többi, katonaságban szolgáló SHINee tag nélkül csak egyénileg tudott promótálni, azonban számos EXO-L egy EXO albumot vagy Kai szóló lemezt várt volna.
A negatív kritikák mellett természetesen rengeteg rajongó örült a projekt csapatnak. Kiváló marketing fogásnak bizonyult az SM részéről, hogy több rajongói bázist is megcélzott, hiszen ezzel biztosította a keresletet az újdonsült fiúcsapatra. Több rekordot is megdöntöttek. Minialbumuk pédlául vezette a Billboard 200-as listáját, amivel ők váltak az első koreai előadókká, akik debütáló albuma a lista élére került. Továbbá Twitteren is milliók követték őket élőben, egy hónap alatt több, mint 30 millióan tweeteltek róluk, több tízmillióan tekintették meg klipjüket, illetve a több, mint 168.000 eladott albummal is megdöntötték a legtöbb példányt eladó debütáló koreai eladó rekordját. A számos amerikai fellépés, koncert és promóciót követően 2020-ra európai és japán turnét is hirdettek.
→ Nevük jelentése: Nevükben az M a MATRIX & MASTER szavak rövidítése.
Debütálás dátuma: 2019. október 04.
Amerikai kiadó: Capitol Records
Amerikai kiadó: Capitol Records
Koreai ügynökség: SM Entertainment
Hivatalos rajongói név: SuperM SUPPORTERS
Mottójuk: SuperM, we are the Future!
Mottójuk: SuperM, we are the Future!
HIVATALOS:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése