Wonho - My k-blog

2020. szeptember 1., kedd

Wonho


Wonho (원호) a Monsta X tagjaként vált ismertté. 2019. október 31.-én hagyta el a bandát az akkori botrány miatt. 2020. március 10.-én minden vád alól felszabadították Wonho-t és a Starship Entertainment megígérte, hogy támogatni fogja az énekes további karrierjét. Ez így is lett, ugyanis 2020. április 10.-én hivatalosan a Highline Entertainment sztárja lett, ami a Starship Entertainment egyik leányvállalata. 2020. szeptember 04.-én fog debütálni a "Love Synonym #1 : Right For Me" című mini albummal. Előtte 2020. augusztus 14.-én egy kislemezt is kiadott "Losing You" címmel, amivel minden rajongó és nem rajongó szívét megérintett.

Debütálás dátuma: 2020. szeptember 04.
Koreai ügynökség: Highline Entertainment
Amerikai ügynökség: Maverick Entertainment
Hivatalos rajongói név: WEENE (위니)

HIVATALOS:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése